بیمار چینی داروها راهنما دیابت لوط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار چینی داروها راهنما دیابت لوط

چینی داروها راهنما دیابت بیمار لوتی فکر من وابسته به انسولین برای بقیه عمر من، چرا که سطح قند من یک بار تا 3+، اما از آن است که داروهای چینی به من امید و شجاع به مبارزه با این بیماری به ارمغان بیاورد. حالا من خیلی خوشحالم که برای به اشتراک گذاشتن داستان من با شما هستم.
نام من ... است KAYODE، یک مرد 59 ساله از نیجریه، قبل از آمدن به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای درمان بیشتر من از 7 سال از درد کمر متناوب و هماچوری آشکار تلاش شده است، چه بدتر، سطح کراتینین سرم به سطح بالا 3 رفت سالها پیش. من هر چند من این شانس را به کنترل بیماری از دست داده ام، من فکر کردم، من چاره ای جز به دیالیز در آینده نزدیک. اما، خدای من کمک می کند دوباره، او به من به Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، ریلهای راهنما در آن بسیاری از زوایای سفید آنها کمک به بیمار بیماری کلیوی از مبارزه دردناک وجود دارد.
وقتی که من فقط در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وارد فشار خون 140 / 80mmHg، Protein1 +، glucose3 +، 567umol کراتینین سرم / L BUN 15.0mmol / L است. شما می توانید مطمئن شوید که در شرایط بد هستم پس از آن، اما کلمات به دکتر را من روشن کردن، او گفت: "را آسان، شما می توانید یک پیش آگهی خوب است." و او آن را ثابت می کند به من با عمل واقعی خود را.
دکتر به همکاری با تیم کارشناسان خود یک برنامه درمانی برای من ساخته شده، پس از آن، فقط نیاز به انجام برخی از درمان تحت ساخت و ساز دکتر. اما همه چیز متفاوت از بیمارستان های دیگر هستند، به جز هدایت من چگونه به انجام درمان، دکتر نیز به من کمک برای حل برخی از مسائل شخصی، مانند لباس های شسته شده، خرید، پخت و پز و به همین ترتیب. آنها درست مثل دوستان و بستگان نزدیک من هستند.
تحت مراقبت خوب خود، وضعیت کلی من می رود روز به خوبی به روز، تنها پس از 29 روز درمان، فشار خون من فراز سطح به 130 / 80mmHg، سرم سطح کراتینین 496umol / L، BUN 18.1mmol / L. نکته این است سطح قند من می رود به ثبات در نهایت، به طوری که من نیاز به انسولین بستگی دارد نمی شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که داروهای چینی او در اینجا دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل دیابت با بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: